Contact Information

You can contact us via phone or email for prompt support between the hours of 9 am - 5pm Monday to Friday. 1-877-411-0053 or info@icetrek.ca

After Hours Support:
Contact Us via Email at info@icetrek.ca

General Inquiries:
Curious about how our heated mats function, their operational costs, or have other general questions? Get swift responses by emailing: info@icetrek.ca or filling out our Contact Form Here

Order Status and Tracking:
For updates on your order, tracking your shipment, or questions about refunds, contact us at: orders@icetrek.ca

Technical Support:
Experiencing difficulties with your mats, such as heating issues or connectivity problems? We’re here to help at: info@icetrek.ca

 

_______________________________________________________

Vous pouvez nous contacter par téléphone ou par courrier électronique pour obtenir une assistance rapide entre 9 heures et 17 heures du lundi au vendredi. 1-877-411-0053 ou info@icetrek.ca


Soutien après les heures de bureau:
Contactez-nous par courrier électronique à l'adresse info@icetrek.ca


Questions générales :

Vous êtes curieux de savoir comment fonctionnent nos tapis chauffants, quels sont leurs coûts d'exploitation ou vous avez d'autres questions d'ordre général ? Obtenez des réponses rapides en envoyant un courriel à info@icetrek.ca ou en remplissant notre formulaire de contact ici.

Statut et suivi de la commande :
Pour des mises à jour sur votre commande, le suivi de votre envoi, ou des questions sur les remboursements, contactez-nous à : orders@icetrek.ca

Support technique :
Vous rencontrez des difficultés avec vos tapis, comme des problèmes de chauffage ou de connectivité ? Nous sommes là pour vous aider : info@icetrek.ca